Summer Camp a l'EIC

17-05-2012 09:09

El casal d’estiu d'immersió d'anglès ofereix la possibilitat de descobrir els secrets, la historia, la llegenda i la vida de les persones que han estat importants al nostre territori. Seran uns dies plens d’activitats i aventures en els quals es conviurà en un entorn lúdic i es potenciarà l’anglès i els valors de l’EIC.

S’adreça a tots els alumnes (tant de l’EIC com externs a l'escola) que cursaran de 1r de Primària a 3r d’ESO i es portarà a terme al Camping Vinyolscamp (a 10 km de Salou) en dos torns: del 2 al 13 de juliol i del 16 al 27, de 8:30 h a 16:30 h.

Preu per torn: 395 € (420 € per als que no són alumnes de l’EIC). Inclou dinar. Apliquem un 5 % de descompte per al primer germà i un 10 % per al segon.

Preinscripció: www.escolainternacional.org (places limitades i preferència per als alumnes matriculats a l’EIC).

Escola Internacional del Camp