Acte de col•locació de la primera pedra simbòlica de l’Escola Internacional i visita de les obres

09-02-2012 13:57

El proper dilluns dia 13 de febrer a les 11:30 h es durà a terme l’acte de col·locació de la primera pedra de l’Escola Internacional del Camp - Salou (EIC) en el qual hi participaran el conseller d’Economia i Coneixement, l’Hble. Sr. Andreu Mas-Colell, l’alcalde de Salou, l’il·lm. Sr. Pere Granados Carrillo i el president de la Fundació de l’Escola Internacional del Camp, el Sr. Josep Maria Bach Voltas.

A partir de les 11:30 es procedirà a la col·locació simbòlica de la primera pedra juntament amb una sèrie d’elements –monedes de curs legal, premsa local, una còpia digital d’un diari de cada continent, guix, un bolígraf i una tecla d’ordinador– que representen l’essència de l’escola i valors fonamentals del Sòcrates Educa com ara la internacionalitat, la pluralitat i l’ús de les noves tecnologies aplicades a l’ensenyament. La primera pedra es col·locarà a la plaça del fòrum i representarà el principi d’una sèrie de llambordins amb el nom de les entitats i persones que formin part de la història de l’escola.

Us hi esperem!

Escola Internacional del Camp